What the customer really needed

What the customer really needed

How the customer explained it. The customer usually has no clue what he really needs. He thinks he does, but he can also think of extra features he’ll never use. He’ll demand them up front, because he’s afraid he won’t get them added later.

Ένα από τα αγαπημένα μου άρθρα στο internet το οποίο είναι πάντοτε επίκαιρο!

(μπορείτε να φτιάξετε τη δική σας «ιστορία» στο projectcartoon)

Advertisements
Explore posts in the same categories: Χωρίς κατηγορία

Ετικέτες:

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: