Palm: this is your survival guide

Palm: this is your survival guide

Kill the Pixi. Seriously — kill it, or give it the same specs as the Pre. You’re going to alienate some users, but it’s worth it in the long run, because whatever resources you’re pumping into this device are ultimately going to be wasted. There’s no way you can sustain this kind of fragmentation at your size (even Google can’t do that… and they’re Google), and once your next gen device rolls around (if it ever does), something tells us the gap between devices will grow even wider.

Μία εκτενής αναφορά στα «λάθη» της Palm από την ημέρα που ανακοίνωσε την πρώτη της συσκευή με WebOS (Palm Pre) μέχρι σήμερα.

Συμφωνώ με όλα και πολύ περισσότερο με την τοποθέτηση για το Pixi, η Palm έπρεπε να εστιάσει την προσοχή της σε μία μόνο συσκευή (στο Pre) και να επικεντρώσει το ενδιαφέρον των υποψήφιων αγοραστών σε αυτό που κάνει τη συσκευή ξεχωριστή: στο λειτουργικό της!

H Palm θεώρησε ότι είχε στα χέρια της τη συσκευή του μέλλοντος (κι ενδεχομένως να είχε δίκαιο) αλλά αγνόησε μία βασική παράμετρο: το γεγονός ότι βρισκόμαστε στο παρόν! Η απουσία λογισμικού για συγχρονισμό με τον υπολογιστή, η καθυστερημένη παράδοση του SDK (η οποία δεν θα είχε τόση σημασία εάν δεν είχε ήδη ξεκινήσει να λειτουργεί το App Store), η απόλυτη επένδυση στο -ανέτοιμο- «σύννεφο» σε βάρος των native εφαρμογών.

Πριν από ένα χρόνο είχα διαβάσει σε αυτό το άρθρο ότι η Palm θα «εξαφανιστεί μέχρι το 2010» και μου είχε προκαλέσει ιδιαίτερη εντύπωση το απόσπασμα:

Recent research shows that almost no one who owns an Apple (AAPL) iPhone or RIM (RIMM) Blackberry will switch to the new smartphone, so Palm will have to essentially expand the market to get share for its new device during a recession.

Αποδεικνύεται τελικά ότι εκεί ακριβώς εστιάζεται η αποτυχία της Palm και παράλληλα η επιτυχία της Apple. Η RIM έχει το δικό της «κοινό» το οποίο όμως καλείται πλέον να συσπειρώσει, δεδομένου ότι ένα σημαντικό ποσοστό του επιδεικνύει.. τάσεις διαφυγής προς iPhone και Nexus One. Η Apple κατάφερε να διευρύνει την αγορά των smartphones, να διεκδικήσει ένα αξιόλογο μερίδιο και να χτίσει γερά θεμέλια τα οποία θα της επιτρέψουν να παγιώσει τη θέση της στον χώρο.

Η Palm δεν κατάφερε ποτέ να απευθυνθεί σε κάποιο κοινό και απ’ ότι φαίνεται είναι μάλλον αργά για να το πράξει. Η Google, η Microsoft και η Nokia επενδύουν τεράστια ποσά στην αγορά, η μεν Google για να εδραιώσει την παρουσία της και οι άλλες δύο για να επανακάμψουν.

Το WebOS έχει χάσει ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα που είχε, αυτό του εντυπωσιασμού..


Advertisements
Explore posts in the same categories: Palm

Ετικέτες: ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: