This day in Engadget: Microsoft unleashes a laptop hunter

This day in Engadget: Microsoft unleashes a laptop hunter

On March 27th, 2009, Microsoft outed the first of a new series of ads called the «Laptop Hunters,»starting off its campaign with Lauren, who wanted a powerful computer for less than a thousand dollars. We poked a bit of fun at the ad (well, mostly we poked fun at Lauren herself), but it signaled that Microsoft was taking on its main competitor — Apple — where it hurt them most: pricing.

Αυτές οι διαφημίσεις απέδωσαν πολύ περισσότερα στην Microsoft από τις προηγούμενες, αν και ορισμένοι από τους υπολογιστές που επέλεξαν οι «τυχαίοι» συμμετέχοντες, σε μία προσεκτικότερη εξέταση, υστερούσαν σε χαρακτηριστικά από τους αντίστοιχους mac.


Advertisements
Explore posts in the same categories: Apple, Microsoft

Ετικέτες: , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: