Is Apple Closing Off the iPhone to Rival Ad Networks?

Is Apple Closing Off the iPhone to Rival Ad Networks?

As I understand it, Apple is arguing that app makers can’t pass along information that incorporates each phone’s “unique device identifier” to ad networks and measurement companies.

This doesn’t expressly prohibit ad networks from selling ads, but it prevents them from selling targeted advertising, which is close to the same thing when it comes to mobile devices. The same problem would plague analytics companies, which might be able to compile very broad usage info about apps, but little else.

Υποθέτω πως και αυτή η αλλαγή θα απασχολήσει πολύ τα blogs τεχνολογίας τις επόμενες ημέρες.


Advertisements
Explore posts in the same categories: Apple

Ετικέτες: , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: