Ad Agencies Receiving iAd Details as Apple Looks to Hinder Rival Ad Networks

Ad Agencies Receiving iAd Details as Apple Looks to Hinder Rival Ad Networks

To answer the burning question — yes, we did talk about the price. Unfortunately, we can’t share much on this either. The pricing isn’t that of remnant inventory, obviously — it is what you would expect from a premier online property. The pricing scheme struck me as very straightforward and elegant.

Για να δούμε..

Το μόνο βέβαιο είναι ότι η εποχή της «αθωότητας» στις φορητές συσκευές έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί! Πλέον οι διαφημίσεις θα μας δυσκολεύουν πολύ περισσότερο και στα κινητά τηλέφωνα, όσο κι αν πρόκειται να βελτιωθεί ο τρόπος παρουσίασης τους.


Advertisements
Explore posts in the same categories: Apple, iPad, iphone

Ετικέτες: , , , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: